Evermotion Competition – Work in progress

Първият реален пост в блога:)

Work in progress-a на “Evermotion Competition” /http://www.evermotion.org/vbulletin/forumdisplay.php?f=388/

Състезанието бе обявено началото на април и завърши началото на юни (реални два месеца за работа).  Задачата беше да се направи фотореалистична визуализация (рендер) въз основа на готов 3Д модел на сграда, предоставен от организаторите. Въпросният няма текстури, камери, осветление и идва съвсем чистичък при 3Д артистите, участници в конкурса. Забранени са всякакви лицензирани 3Д модели, тексури и най-важното : ЗАБРАНЕНА е постобработката на финалното изображение. Крайният резултат трабва да излезе директно от програмата за 3Д обработка (3ds max, Maya, Cinema 4D…) Изискване беше авторите да постват прогреса по задачата във форума на Evermotion

Именно това исках да споделя тук и сега:

Финално ренде за конкурса /долу/

За фън си поиграх във Фотошопа…

..и още малко;)

Прогрес:

Резултатът: Фронт-Пейдж в сайта на Evermotion.org за отделната тема с каринките от постобработката… от конкурса -Никакъв;) Доста се понакефих и поекспериментирах с тази задача…все пак рядко има инвеститор, който да чака 2 месеца за 1 картинка, нали;)

Have Fun!

2 Responses to “Evermotion Competition – Work in progress”

  1. Румен says:

    Пълзящите растения по стената с Ivy Generator ли са правени?

  2. vDechev says:

    Точно с него;) Но се отказах от тях, не стоят убедително в толкова близък план.

Leave a Reply






WP-SpamFree by Pole Position Marketing