Residential Coplex, Bourgass>>

Последният проект, по който работихме!

Архитектура: арх.Орлин Давчев, арх.Борислава Манолова

Визуализация: арх.Владислав Дечев

В този проект (а и в почти всички други) беше предизвикателство да се избегне хамалогията: 4 различни сцени, 3 различни къщи + общ градоустройствен поглед. Експорт на моделите от АрхиКАД, импорт в Макс и мапване на всяка сграда на ново – Мнне, мерси!

Тук идва на помощ един от най великите, за съжаление не толкова разпространени скриптове за 3д Макс:

“ArchiCAD Importer” by Olivier Gras/Mirza – http://www.mirarkitektur.com/

Скрипта основно прави това: при импорт в макс, запазва информацията за отделните мешове и в последствие позволява ъпдейт като запазва всички мапинг координати и модифайери (непроменящи геометрията), което включва дори vrayDisplMod, така че на практика пести промишлени количества време. Най -сладкото обаче е, че позволява ъпдейт и на файлове, които на практика представляват друг модел. Единственото важно е файлът,който импортвате да е със същото име и воала: 3 сгради с усилията за 1 …или поне на теория,нали;)

___

___

4 Responses to “Residential Coplex, Bourgass>>”

  1. George says:

    Браво,много добре се е получило. И работния поток също явно е сработил .Успех

  2. vDechev says:

    Мерси и тук:) Работния поток е най-важното наистина, щом той тече, работата е песен;)
    Поздрави

  3. George says:

    А,ще има ли урок за архикад интеграция в макс?

  4. vDechev says:

    Възможно е да се появи специален урок за това, защо не. Няма да е от LevelUP обаче, че там сме още на ниво “младши архикададждия”;)
    Ако те интерсува нещо специално – питай.

Leave a Reply






WP-SpamFree by Pole Position Marketing